ankibromert.blogg.se

Nya rumpmål!

Publicerad 2015-04-21 15:50:28 i Allmänt,

Idag ska jag boka tid hos min nya PT. Jag har bestämt mig för att börja träna 2 dagar i veckan för Jari Ketola. En underbar person som inspirerar mig så mycket och dessutom kunnig inom träning vid en ren uppbyggnad av kroppen! Inifrån och ut!

Jag väljer att gå utanför Hälsokällan dessa två dagar så jag får helt fokus på mig själv och min träning. Ingen känner igen mig, pratar med mig utan jag får vara bara Anki.

Målet är att blir starkare, få tillbaka min balans och som bonus, Tillbaka min snygga rumpa!
Det här är en rumpbild, inte som de andra snygga rumpbilder man brukar se i bloggar. Utan min rumpa!
 
Detta är dagsläget och det ska blir bättre. Det är inte alltid kul att fota sina skavanker men det ska bli så kul att lägga upp "dagens rumpbild" om två månader! Då jäklar!
 
Men det är inte bara att komma tillbaka så man ser snygg ut. Igår när jag gick för att hämta min bil i garaget så måste jag gå en grusgång som är lite nersänkt ur gräsmattan. Jag gick på kanten och så plötsligt så trampade jag lite snett. Vips så låg jag helt ner på marken i en stor hög. Gjorde ont och kände mig helt förnedrad. Tidigare hade jag bara sagt oj då och rättat upp kroppen och därmed återfått min balans. Men nu föll jag för jag utan att ens hinna att ta emot mig, jag har ingen balans eller styrka i min kropp.

Det syns knappt på mig i dagsläget av vad som hänt men plötsligt bara slår det mig att det inte är som förr. Ytterligare en sak som inte är som förr.

Kämpa Bromert, Kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anki Bromert

Samtalsterapeut, Hälsocoach, Mindfulness

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela