ankibromert.blogg.se

Fredag med spartips!

Publicerad 2015-05-22 16:56:00 i Allmänt,

Nu är det fredageftermiddag och jag sitter hemma i mitt kök med mina två underbara hundar. Sverker och barnen är påväg hem från Golfbanan. De har lagt ett par timmar för att få upp svingen. Har målet att prova i sommar men just nu skulle jag bara snurra runt av G-kraften. Vilken syn.
 
 
 
- Repoartage -
Idag har de gjort ett reportage om mig i Allers. Måste säga att det är många år sedan jag såg en Allerstidning. Tror senast var på utedasset i Sala hos mormor och morfar.
Som tack fick jag prenumeration i tre månader, här ska det läsas Allers.
Blir fortfarande så konstigt berörd när jag pratar om olyckan. Jag tror jag har berättat upp till 1000ggr men ändå kommer tårarna och oftast när vi talar om familjen och deras reaktioner över vad som hänt
 
.
 
 
 
Nu ett tips. Matlåda till alla! Något som fungerar så bra i vårt arbetsgäng. Ett bra sätt att alltid äta bra, nyttig mat och slippa lägga pengar på luncher som kanske inte alltid är lika nyttiga.
 
Vi är 4 som har var sin matlagningsdag. Då lagar vi det vi känner för. Inga regler, hittils inget äckligt, som tur är. Idag var det Emma som gjort en rätt med kronärtskocka, soyagrädde, avocado och massor av sallad. Det var verkligen gott. Det här är matgänget, Emma och Björn. Tyvärr var inte Martin Carboo på plats så han får äta rester på måndag.
 
Trevlig fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anki Bromert

Samtalsterapeut, Hälsocoach, Mindfulness

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela